post

ترفند های آرایش صورت 300x225 گلبرگ سرخ آرایش و پیرایش شماره شصت و دومچند ترفند ساده برای آرایش صورت

می خواهیم شما را با چند ترفند ساده آشنا کنیم که آرایشی زیبا تر و آسان تر را تجربه کنید.

برای زدن ریمل به مژه های پایین از یک قاشق پلاستیکی استفاده کنید. این کار به شما اجازه می دهد که بتوانید لایه زخیم تری از ریمل را داشته باشید و هم از پلک پایین در مقابل سیاه شدن جلوگیری می کند.

برای اینکه نگاه جسورانه تری داشته باشید استفاده از خط چشم و سایه ها خطی پیشنهاد می شود برای ایجاد خطی صاف برای آنها بهتر است از یک تکه تلق جهت کشیدن سایه و خط

چشم استفاده کنید.

برای پوشش پف زیر چشم باید خط پف را با سایه روشنتر و داخل آن را به با سایه تیره تر پر کنید.

برای برجسته کردن چشم و افزودن به زیبایی آن بهتر است داخل و کوشه چشم و همچنین وسط تخم چشم را با سایه روشن برجسته کنید. بهترین رنگ برای این کار کرم یا مرواریدی است.

پمپ کردن ریمل و ضربه زدن با برس به ته آن باعث می شود هوا به داخل آن نفوذ کرده و ریمل را خشک کند خشک شدن ریمل باعث جمع شدن توده هایی از ریمل می شود که استفاده از آن را غیر ممکن می سازد. گرچه عمر مفید ریمیل ها ۳ الی ۴ ماه است ولی در صورتی که زودتر از این موعد ریملتان خشک شد چند قطره از محلول شست و شو دهنده چشم ( قطره استریل) را داخل آن بریزید.

در صورتی که لب هایتان پوسته پوسته می شود قبل از خواب محلول شکر و روغن نارگیل و یا روغن گلیسیرین بر روی لب ها بمالید. و در صورتی که قبل از آرایش پوسته ای بر روی لب وجود داشت آن را با یک مسواک کوچک برس کنید تا پوسته ها بریزند.

 

چگونه خط چشم دنباله دار بکشیم؟

خط چشم دنباله دار مدلی است که از سال ۱۹۶۰ باب بوده و مدل ها و بازیگران این دهه از این سبک بسیار استفاده می کردند. به تازگی این مدل خط چشم مجددا مد روز شده و از آن استفاده می شود. در این مطلب چند راهنمایی برای کشیدن خط چشم دنباله دار برای شما همراهان داریم:

   برای کشیدن چنین خط چشمی حتما از خط چشم های مایع با برس هایی مویی استفاده کنید. برس های مویی به شما قدرت مانور بیشتری برای شکل دهی به خط چشم می دهند.

   ابتدا از گوشه داخلی چشم خط نسبتا کلفتی تا لبه بیرونی کشیده و سپس با توجه به نوع چشم و به میزان دلخواه دنباله آن را کوتاه یا بلند کنید.

   در قسمت پلک پایین خطوطی بسیار کوتاه را به مانند شکل زیر از محل رویش مژه بکشید این کار جلوه بهتری را به خط چشم شما می دهد.

   پیشنهاد می کنیم حتما در کنار استفاده از این مدل خط چشم از ریمل فروان نیز استفاده کنید زیرا سبک و مدل کشیدن این خط چشم همخوانی بسیار زیبایی با ریمل دارد.

نتیجه کار شما یک خط چشم و مدلی زیبا از دهه ۶۰ می باشد که شما را به مانند بازیگر هالیودی نشان می دهد.

 

کوتاه کردن موهای چتری

وقتی به کوتاهی مو فکر می کنیم، سوالی که ذهن اکثر خانم ها و مادران را به خود مشغول می کند این است که چطور در خانه موها را چتری بزنیم؟ کوتاه کردن مو به صورت چتری بسیار کار سخت و حساسی است زیرا در صورتی که از روی اصول نباشد شکل نا مرتب و زشتی به خود می گیرد.

قبل از هر کاری به یاد داشته باشید برای کوتاه کردن مو هرگز از قیچی خیاطی یا آشپزخانه استفاده نکنید برای کوتاهی باید قیچی مخصوص اصلاح مو داشته باشید. قیچی هایی غیر از قیچی اصلاح مو علاوه بر سنگینی به شما اجازه نمی دهد از تمام قسمت های آن استفاده کنید. یعین تمام قسمت های آن تیز نمی باشد.

ابتدا باید موهایتان تمیز و خشک باشد. سپس قیچی را به شکل درست در دست بگیرید. در صورتی که قیچی را اشتباه در دست بگیرید کنترلی زیادی بر روی آن نخواهید داشت.

نکته مهم: ذهنیت غلطی که در بین مردم رواج دارد این است که برای کوتاه کردن موهای چتری باید موها را به صورت افقی کوتاه کنند در صورتی که شیوه صحیح کوتاه قیچی زدن مو به صورت عمودی است.

 

سازماندهی لوازم آرایش

اتاق های شلوغ، کشوهای پر از لوازم آرایش و درهم و برهم شما را یاد چیزی نمی اندازد؟ بله چیزی که اکثر خانم ها با آن مواجه می شود در هم ریختگی لوازم آرایش در کمد است. وقت آن رسیده که سرو سامانی به کشوهای لوازم آرایش بدهید و به طور کلی سازماندهی لوازم آرایش را یاد بگیرید.

به غیر از استفاده از کیف های آرایشی مخصوص این کار که از بخش های مختلف برای نگهداری لوازم آرایش تشکیل شده است، شما می توانید با استفاده از لیوان های تزیینی و یا جای شکلات و تلق های ساده ای که دور انداخته می شود مکانی امن و بهداشتی برای لوازم آریشتان درست کنید. این کار نه تنها سر و سامانی به کشوهای لوازم آرایشتان می دهد بلکه باعث می شود لوازم آرایشتان قابل دسترس تر شده و همچنین سالم تر بمانند. از دیگر مزایای استفاده از این روش بهداشتی شدن محیط نگهداری است. درهم ریختگی اکثرا باعث می شود در رژها و مداد های باز شده و محیط نگهداری و خود لوازم بدون پوشش را آلوده سازد.

پس از این به بعد این ظرف های به اصطلاح به درد نخور را دور ننداخته و برای هر گونه لوازم آرایشی اعم از مدادهای آرایشی و یا رژلب هایتان از آنها استفاده کنید. مطمئن باشید این سبک نگهداری از لوازم آرایش می تواند مزایای بیشتری را در اختیارتان قرار دهد. حتما امتحان کنید.

 

درباره پوست چرب

پوست های چرب برای سنین جوانی و دهه ۲۰ زندگی به دلیل تغییرات هورمونی در بدن امری طبیعی است. اما در صورتی که این چربی در سال های دهه ۳۰ زندگی ادامه داشته باشد طبیعی به نظر نمی رسد. افراد با پوست چرب باید نسبتا به سایر افراد مراقبت بیشتری از پوست خود داشته باشند.

پوست های چرب مکانی مناسب برای به وجود آمدن آکنه های پوستی است. برای چنین افرادی استفاده مکرراز ضد آفتاب های فاقد چربی توصیه می شود. به طوری کلی افرادی با این ویژگی ها نیازمند رعایت یکسری از رژیم های پوست هستند. رژیم پوستی یعنی استفاده از مواد مفید جهت بهبود و کاهش مشکل پوستی و عدم استفاده از مواد مضر جهت مراقبت از پوست.

همچنین این افراد بهتر است هر شب قبل از خواب با ژل های مخصوص که بر روی آنها درج شده برای پوست های چرب صورت خود را شست شو داده و در صورت لزوم از مرطوب کننده هایی استفاده کنند که چربی کمتری دارند. لازم به ذکر است که برای تاثیر هر چه بهتر موارد ذکر شده رعایت رژیم غذایی مناسب نیز موثر است.

افراد دارای پوست چرب باید در انتخاب لوازم آرایشی دقت بیشتری داشته و موادی که متناسب با پوست آنها است انتخاب نمایند و همچنین سعی کنند مواد آرایشی و شیمیایی را مدت زمان کمتری بر روی پوست خود نگهدارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.