post

0.840831001381265062 parsnaz ir 167x300 گلبرگ سرخ آرایش و پیرایش شماره پنجاه و چهارمآیا عطرهای خاطره انگیز را می شناسید

این بار می‌خواهیم به شما بگوییم در انتخاب عطر مورد علاقه‌تان نیازی نیست رد تازه‌های بازار را بگیرید یا حتی نگران جدیدترین عطری باشید که قرار است فلان کمپانی، همین روزها

رو کند؛ شما کافی است رد رایحه‌ها را در خاطرات‌تان بگیرید و دنبال رایحه‌ای بروید که از گذشته تا امروز نشانش در خاطرتان حک شده؛ اتفاقا همین انتخاب‌ها هستند که به مذاق‌تان بیشتر از همیشه خوش می‌آیند! پس این بار قاعده‌ها را درهم بشکنید و بزنید به دل خاطره‌ها… عطرهای پیشنهادی این شماره فارغ از پاییزی بودن‌شان شما را می‌برند به قلب خاطره‌ها …

Roberto Cavalli Eau de Perfume

مدرن و ماندگار

روبرتو کاوالی برای کسانی که به پوشش به روز بودن اهمیت می‌دهند، هدیه خوشبویی دارد. بوی قوی شکوفه پرتقال و ترکیب آن با فلفل صورتی و وانیل می‌تواند تا ساعت‌ها باقی بماند و معرف شخصیتی مدرن و ماندگار باشد. بطری گرد و خوشبوی این عطر را می‌توانید در حجم‌های ۳۰، ۵۰ و ۷۵ میلی‌لیتر تهیه کنید.

J`adore Dior for women

رایحه‌ای برای مشکل‌پسندها

ژادور رایحه‌ای است مدرن و مسحورکننده که طرفداران زیادی نیز دارد. بوی لیمو در رایحه این عطر به راحتی قابل تشخیص است که بدون شک مورد پسند افراد مشکل‌پسند خواهد بود. شکوفه ترنج، گلابی، هلو، طالبی و گل مگنولیا در کنار رایحه شیرین وانیل و سدر رایحه این عطر را در رده عطرهای پرطرفدار قرار داده است.

Yves Saint Laurent Manifesto

شرقی باشید

بوی این عطر ناگهانی است و شجاعت، احساس و اشتیاق را تداعی می‌کند. رایحه ترنج و مویز سیاه به همراه شکوفه یاسمن و زنبق حسی فراموش نشدنی را منتقل می‌کند. از این عطر بوی چوب، سدر و وانیل به مشام می‌رسد، به همین دلیل اگر می‌خواهید به همه شرقی بودن‌تان را نشان دهید مانیفستو را فراموش نکنید.

Emporio Armani Diamonds Rose

با اعتماد به نفس قدم بزنید

این عطر در واقع طرحی جدید از عطری است که در سال ۲۰۰۷ معرفی شده بود. با بازکردن در عطر بوی تازه شکوفه لیمو و گل‌های معطر به مشام می‌رسد. رایحه لیمویی و ملایم این عطر با ترنج، تمشک، مویز سیاه، گل سرخ، سوسن و نعناع هندی کامل می‌شود. رایحه این عطر برگرفته از عناصر طبیعت بوده که برای قدم زدن در بعدازظهر پاییزی به شما پیشنهاد می‌شود.

Balenciaga L’Eau Rose

بوی گل‌ها را فراموش نکنید

ترکیبی از شکوفه گل‌ها و بوی میوه در کنار بوی تمشک، نعناع هندی و چوب سرو رایحه‌ای گرم و ماندگار است که با بو کردن رایحه آن احساس آرامش می‌کنید. به دلیل ماندگاری این عطر برای یک مهمانی صمیمانه و دوستانه به شما پیشنهاد می‌شود در دو اندازه ۵۰ و ۷۵ میلی‌لیتر این رایحه را خریداری کنید.

Kenzo Flower In The Air

دلنشین و رمانتیک

اگر از طرفداران رایحه‌های رمانتیک هستید شک نکنید بمب گلی رایحه این عطر همان چیزی است که با سلیقه‌تان سازگار است. نماد شیشه عطر که برگرفته از گلبرگ‌های گل است، خود نشان‌دهنده رایحه‌ای است که از شکوفه انواع گل‌ها در آن استفاده شده است. ترکیب شکوفه گل سرخ، سوسن، یاسمن، مگنولیا وارکیده در کنار رایحه دوست‌داشتنی وانیل بویی تازه و با طراوتی است که در ۳ اندازه ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلی‌لیتر تولید شده است.

 

مشکل و مضرات مژه مصنوعی چیست؟

همانطور که می دانید مژه های مصنوعی بلندتر از مژه های طبیعی هستند. در نتیجه باعث افزایش جریان هوای رسیده به سطح چشم ها می شوند. به این ترتیب باعث خشک شدن سریع چشم ها می گردند. همچنین باعث می شود که چشم ها در معرض مواد ریز موجود در هوا قرار بگیرند. این مسئله نیز منجر به سندرم خشکی چشم می شود.

درست است که مژه مصنوعی باعث زیبایی چشم ها می شود، اما باید بدانید که این مژه های دوست داشتنی، به سلامت چشم هایتان آسیب می زنند. اکثر خانم ها در میهمانی ها و عروسی ها از مژه مصنوعی استفاده می کنند. اگر استفاده از این وسیله ی زیبایی را به همین مهمانی ها محدود کنید، جای نگرانی نیست.

اما اگر عادت به استفاده ی زیاد و حتی روزمره ی از مژه مصنوعی دارید، بهتر است بدانید محققان به این نتیجه رسیده اند که استفاده از مژه مصنوعی برای چشم ها خالی از خطر نیست. سرپرست تیم یک پژوهش امریکایی که نتایج آن اخیرا در مجله ی عملی Journal of the Royal Society Interface به چاپ رسیده است، می گوید که طول هر مژه به طور متوسط برابر با یک سوم اندازه پهنای چشم باشد.

این اندازه در ۲۲ نوع پستاندار نیز مشاهده شده است و به عقیده ی محققان چنین اندازه ای بی دلیل نیست. محققان معتقدند که این اندازه طبیعی مژه برای کاهش جریان هوایی است که به سطح چشم می رسد. در نتیجه باعث کاهش خشک شدن چشم و جلوگیری از ورود ۵۰ درصدی مواد ریز موجود در هوا می شود.

محققان معتقدند استفاده از مژه مصنوعی در برخی موقعیت های خاص مانند میهمانی یاعروسی اشکالی ندارد. اما استفاده ی دائمی و روزمره از آنها خطرات زیادی برای سلامتی چشم ها به بار می آورد. این محققان به خانم ها توصیه می کنند که سلامت چشم هایشان را قربانی زیبایی ظاهری خود نکنند و بیشتر مراقب سلامتی خودشان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.