post

1644094064 parsnaz ir 300x188 گلبرگ سرخ آرایش و پیرایش شماره بیست و دومروش های خانگی آسان برای تغییر رنگ موها

آیا از رنگ قهوه ای تیره موهای خود خسته شده اید و قصد دارید آنها را روشن تر کنید؟ اگر تاکنون، با رفتن به سالن های زیبایی و یا در خانه، موها را دوباره رنگ کرده و از رنگ های شیمیایی برای این منظور استفاده کرده اید،

زمان آن رسیده است که این بار کمی دست نگه دارید و موها را برای زمانی استراحت داده و

از عارضه های رنگ های شیمیایی دور باشید!

راهکارهایی را به شما پیشنهاد می کنیم که با استفاده از مواد طبیعی و کاملا بی ضرر، موهای خود را روشن تر، براق و زیبا کنید.

چای بابونه

غوطه ور ساختن موها در دم کرده بابونه، قهوه ای تیره موها را روشن تر خواهد کرد. بابونه، علاوه بر روشن تر ساختن رنگ موها، موجب درخشش و براقیت موها نیز می شود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری بابونه را در آب بجوشانید و بعد اجازه دهید تا کاملا خنک شود و آنرا از روی صافی بگذرانید.

حالا موها را به این دم کرده آغشته سازید و حداقل نیم ساعت صبر کنید. برای جلوگیری از چکه کردن آن، موها را با کلاه حمام بپوشانید.

نکته :

می توانید چند برگ نعناع و نصف یک لیمو را هم به بابونه ای که در حال دم کشیدن است، اضافه نمایید.

لیمو

لیمو یکی از ساده ترین راه حل ها برای روشن تر کردن و حتی های لایت موها محسوب می شود.

برش هایی را لیمو را آماده کرده و آب آنها را بگیرید. می توانید آن را با آب هم کمی رقیق کنید. این محلول را در یک بطری بریزید و آنرا روی موها اسپری کنید. نیم ساعت صبر کنید.

در ضمن می توانید این مدت را در هوای آزاد، البته در سایه و نه در مجاورت نور مستقیم خورشید، سپری نمایید تا لیمو کار خود را شروع کند.

بعد از این مدت ، موها را با آب سرد و نرم کننده ای مناسب موهای خود بشویید.

نکته :

پوره گوجه فرنگی، جایگزینی بسیار عالی و موثر برای لیمو به شمار می آید.

روغن بچه

مقداری روغن بچه را در کف دست بریزید و تارهای مو را با آن ماساژ دهید. این روش، یکی از راهکارهای بسیار ساده برای روشن تر کردن موها محسوب می شود. فقط کافی است که موها را با روغن بچه ماساژ داده و در مجاورت نور خورشید قرار بگیرید.

فراموش نکنید بعد از استفاده از روغن بچه، موها را با شامپویی قوی و نرم کننده مناسب بشویید.

استفاده مداوم از روغن بچه و شستن موها با شامپویی قوی، در روشن تر شدن موها بسیار موثر خواهد بود.

 

رئیس‌ ها از چه ادکلنی استفاده می کنند؟!

شاید تا به حال به این فکر نکرده‌ باشید که ادکلن‌تان را براساس موقعیتی که قرار است در آن حاضر شوید انتخاب کنید،

هرچند حق دارید تا زمانی که از راز مسحورکننده ادکلن‌ها در موقعیت‌های شغلی، عاطفی و. . . بی‌خبر باشید طبیعی است که وقت انتخاب فقط فاکتور سلیقه را در نظر بگیرید.

رئیس‌ ها از چه ادکلنی استفاده می کنند؟!ما این بار می‌خواهیم به شما بگوییم برای حاضر شدن در یک جلسه کاری، قرار دوستانه یا مهمانی که در آن وظیفه میزبانی را به عهده دارید و…

سراغ کدام ادکلن بروید تا همه چیز همانطور پیش‌ برود که انتظارش را دارید. با ما همراه باشید.

شما یک مدیر پرانرژی هستید

رئیس‌ ها از چه ادکلنی استفاده می کنند؟!اگر شما مدیریت یک مجموعه تجاری بزرگ را به عهده دارید از همین حالا برای خرید ادکلن Premiier Jour از خانواده نینا ریچی برنامه‌ریزی کنید.

رایحه محجوب و زنانه این ادکلن آن هم بدون آنکه هیچ تندی دربر داشته باشد برای بانوانی که مدیریت یک مجموعه تجاری را به عهده دارند بهترین است.

این ادکلن به خاطر دوامش شهره است؛ شما می‌توانید جلسه کاری صبح‌گاهی‌تان را با این ادکلن آغاز کنید،

ناهار کاری را کنار دیگر شرکا بگذرانید و تا پایان روز ساعت‌ها پای کامپیوتر به بررسی وضعیت شرکت بپردازید و خیال‌تان راحت باشد که Premiier Jour در تمام این مدت همراه شماست.

مهم‌تر از آن اینکه ترکیب ماندارین، ارکیده، چوب صندل و وانیل در این ادکلن به شما اجازه نمی‌دهد

حتی با وجود فشار زیاد کاری لحظه‌ای احساس خمودگی کنید و مهم‌تر از آن شما را تشویق می‌کند تا با انرژی تمام کل روز را در دفتر کارتان بمانید.

معرفی‌نامه فراموش نشود

رئیس‌ ها از چه ادکلنی استفاده می کنند؟! اگر قرار است ظرف چند روز آینده برای یک مصاحبه کاری حاضر شوید فراموش نکنید که رفتن سراغ ادکلن Cristalle chanel یک اصل غیر قابل اجتناب برای شماست.

ترکیب رایحه ریحان، لیمو، ترنج، یاس، سنبل و چوب در این ادکلن ناخودآگاه حرفه‌ای، توانمند و مسئولیت‌پذیر بودن‌ شما را آن هم در کنار وقاری زنانه به رخ می‌کشد.

حالا به نظر خودتان در این مصاحبه چه معرفی نامه‌ای می‌تواند قدرتمندتر از رایحه نسبنا خنک و تاثیرگذار این ادکلن عمل کند؟!

برای یک قرار دوستانه

رئیس‌ ها از چه ادکلنی استفاده می کنند؟! اگر همسرتان شما را برای یک قرار شام رمانتیک دعوت کرده بدون کوچک‌ترین تردیدی سراغ رایحه افسانه‌ای MISS DIOR بروید.

این ادکلن از همان سال ۱۹۷۴ که به بازار راه پیدا کرد به خاطر رایحه زیبا و تأثیرگذارش که ترکیبی است

از ماندارین، نعناع هندی، مشک و وانیل پای ثابت همه قرارهای دوستانه بوده است،

بنابراین وقتی این ادکلن را انتخاب می‌کنید لحظه‌ای تردید به خودتان راه ندهید که قرار ملاقات‌تان به یاد ماندنی‌تر از همیشه خواهد شد

چراکه با این انتخاب همسرتان بدون چون و چرا درست مثل روز اول مسحور وقار و متانت شما می‌شود.

برای شما که میزبانید

وقتی میزبانی یک مهمانی رسمی به عهده شماست، باید تمام شب را با جمعی از دوستان و آشنایان سر کنید

و در کنار همه مسئولیت‌ها از پذیرایی گرفته تا نشست و برخواست با مهمانان باید در تمام طول شب کاملا سرحال و سرزنده به نظر بیایید .

رئیس‌ ها از چه ادکلنی استفاده می کنند؟!قبل از هر اقدامی سراغ ادکلن FAN DI FENDI بروید. رایحه متفاوت این ادکلن به شما اجازه نمی‌دهد

لحظه‌ای احساس خستگی کنید حتی اگر ناچار شوید تمام شب را در حال پذیرایی از مهمانان بگذرانید. رایحه این ادکلن ممکن است

در نگاه اول کمی سنگین به نظر بیاید اما مطمئن باشید ترکیب توت سیاه، گلابی و شکوفه‌های یاس اجازه نخواهند داد که ذره‌ای احساس خستگی در چهره شما پدیدار شود.

لحظه‌ای آرامش

رئیس‌ ها از چه ادکلنی استفاده می کنند؟! دریای آرام، صدای موج‌ها، نور ملایم خورشید و صخره‌های سبز، تصویری است

که تنها چند قطره از ادکلن LIGHT BLUE در ذهن و روح شما تداعی می‌کند و شما را می‌برد به رویایی آرام و دلچسب وقتی که با یک قایق بادبانی روی دریا در حال سفر هستید.

تازگی رایحه این ادکلن و شیرینی ملایم و دلچسبش درست در میانه یک روز کاری شلوغ و پراسترس در شما احساس روزهای آرام و دلنشین تعطیلات را زنده می‌کند؛

همان روزهایی که قرار است با قایق بادبانی‌تان روی موج‌های دریایی آرام شناور شوید و از نورملایم خورشید لذت ببرید،

بنابراین اگر شما هم در جست‌وجوی لحظه‌ای آرامش در اوج ساعات کاری‌تان هستید حتما به این ادکلن فکر کنید.

برای شما که پرمشغله‌اید

رئیس‌ ها از چه ادکلنی استفاده می کنند؟!اگر شما هم از آن دسته بانوانی هستید که به خاطر نوع حرفه‌شان روزهای پرکار و پرمشغله‌ای را می‌گذرانند

خودتان را برای خرید ادکلن CHANCE CHANEL سبز آن هم در اولین فرصت آماده کنید. احساس سبکی و طراوتی که این ادکلن در خودش دارد

همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. ترکیب رایحه مرکبات، شکوفه یاسمن، زنبق و مشک سفید در همان لحظه اول در شما آنچنان آرامشی ایجاد می‌کند

که حتی تصورش هم ساده نیست. با انتخاب این ادکلن غیرممکن است که با وجود همه فشارهای کاری لحظه‌ای احساس خستگی کنید و بالاخره اینکه این ادکلن بهترین انتخاب است

وقتی در یک روز بارانی پاییزی بعد از تحمل همه فشارهای کاری به احساسی مثبت و دلنشین نیاز دارید.

وقتی باید بااعتماد به‌نفس ظاهر شوید

رئیس‌ ها از چه ادکلنی استفاده می کنند؟! وقتی باید بااعتماد‌به‌نفس در جمعی حاضر شوید حتما به انتخاب ادکلن GUCCI GUILTY فکر کنید. رایحه گل‌های شرقی این ادکلن به شما کمک می‌کند

تا شخصیتی محکم، غیرقابل نفوذ و در عین‌حال جذاب از خودتان بروز دهید. GUCCI GUILTY در ابتدا بیش از حد شیرین به نظر می‌آید اما کمی که می‌گذرد

وقتی رایحه فلفل صورتی با رایحه هلو و یاس بنفش ترکیب شده در آن خودی نشان می‌دهند همه چیز تغییر می‌کند و در شما آنچنان اعتمادبه‌نفسی ایجاد می‌کند که خودتان هم باورتان نمی‌شود.

با شما ازدواج می‌کنم

رئیس‌ ها از چه ادکلنی استفاده می کنند؟!اگر غرورتان اجازه نمی‌دهد با وجود همه علاقه‌ای که به خواستگارتان دارید به درخواست ازدواج او پاسخ مثبت بدهید همه چیز را به ادکلن Marry me از خانواده لنوین بسپارید.

رایحه این ادکلن که ترکیبی است از عطر گل‌ و میوه‌ها در شما آنچنان احساس خوشایندی ایجاد می‌کند که بسیار راحت‌تر از آنچه انتظارش را دارید می‌توانیدبه خواسته واقعی‌تان برسید.

شما می‌توانید بدون آنکه اعتراف کنید به طرف مقابل‌تان بفهمانید که او را می‌پسندید و این ویژگی را مدیون ترکیب رایحه هلو و شکوفه‌های یاسمن در این ادکلن هستید.

از طرف دیگر ترکیب رایحه سدر و مشک در این ادکلن شایستگی و زیبایی شما را در ذهن طرف مقابل دوچندان کرده و او را بیشتر از همیشه شیفته‌تان می‌کند،

بنابراین همه چیز همانطور پیش می‌رود که انتظارش را داشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.